Na vzdělávací akce

  • pro veřejnost je možné se přihlásit přes Klientský informační systém (KIS), který navazuje na sekci Vzdělávací akce. Pomocí tohoto systému lze jednoduše spravovat své osobní informace a přihlašovat se na pořádané akce, aniž byste ztratili přehled nad všemi důležitými informace. Při vývoji jsme se drželi hesla: „Vše na jednom místě.”
  • na míru, prosíme, zašlete požadavek e-mailem na adresu sekretariat@sakcr.cz a my se Vám obratem ozveme s nabídkou

Jako v každém systému, i v KIS je nutná prvotní registrace uživatele, kterou můžete vytvořit kliknutím na odkaz v pravém horním rohu „Přihlášení pro klienty”. Systém Vás dále provede základními kroky pro úspěšné dokončení a potvrzení registrace (bude Vám zaslán aktivační link na e-mail - ten potvrďte). Poté se můžete přihlásit do svého účtu a dále na naše vzdělávací akce, které jsou již aktuálně vypsané v systému. V případě problému s registrací či nedoručeným aktivačním linkem se obraťte na Ing. Wiltavského: radek.wiltavsky@sakcr.cz nebo +420 733 524 804.

Po přihlášení do svého profilu budete automaticky přesměrování do interní sekce „Osobní údaje” a upozornění na kontrolu svých osobních údajů a jejich aktualizaci.

Další záložkou „Přihlásit se na akci” můžete provést výběr a registraci k účasti na aktuálním semináři, kurzu, workshopu či konferenci. Na stránce můžete vidět výčet akcí nebo si jednotlivé rozkliknout a dozvědět se více – včetně lektorů, časové dotaci či programu. Rovněž je zde viditelný aktuální počet volných míst. V případě naplněné kapacity budete mít možnost se přihlásit jako náhradník a v případě stornování účasti někoho jiného budete vyzváni k dokončení registrace na kurz.

Nejdůležitější sekcí je „Moje přihlášky a absolvované”. Zde můžete vidět všechny akce, na které jste přihlášeni nebo jste je již absolvovali a stáhnout si k nim potřebné dokumenty - zálohové listy s pokyny k platbě, info o stavu platby, daňové doklady pro zaměstnavatele či potvrzení o účasti po proběhlé akci a potvrzené prezenci.

V poslední sekci naleznete Dokumenty ke stažení z již absolvovaných akcí.

 

 

ZRUŠENÍ ÚČASTI NA AKCI

Zrušení účasti na akci se řídí dle platných Všeobecných podmínek, s kterými klient souhlasí při přihlašování na danou akci, viz. menu Standardy a dokumenty > GDPR a Všeobecné podmínky. Standardní doba bezplatného zrušení účasti na akci je 10 a více dnů před konáním akce.

Po přihlášení do KIS, v detailu Vaší přihlášky a kliknutím na možnost Stornovat účast bude účastník vyzván k zadání čísla účtu, na který požaduje vrátit účastnický poplatek. Tato možnost se zobrazí v případě, že byl poplatek již zaplacen. Poté bude vyzván ke kontrole uvedéno čísla a odsouhlasení. Následně bude požadavek zaslán kanceláři SAK a bude vyřízen v co nejkratší době. Po odeslání vráceného poplatku zpět na Váš účet Vám bude vystaven dobropis, který budete mít k dispozici v KIS u dané akce. V případě storna, kdy částka ještě zaplacena nebyla, je kliknutím na Stornovat účast vše vyřízeno. 
 
Pokud Vám v nynější podobě něco chybí nebo byste měli návrh na zlepšení, určitě nás kontaktujte na adrese radek.wiltavsky@sakcr.cz nebo +420 733 524 804.